»Tukaj ne vidim nobene prisile, vidim samo, da je slovenski pedagoški kader toliko izobražen in tudi tako zvest naslednik učiteljev iz preteklosti, da ve, kaj je njegova naloga v tem trenutku, in da učitelji vedo, da je to, da učijo zdravi, ključnega pomena.«
»Tisti prvi stik je najpomembnejši, zato mora biti učitelj usposobljen, da vidi otroka in vidi tudi svojega sodelavca, ki je v stiski.«
»Ne vidim potrebe, da se telefoni prepovedo. Resnična težava se skriva v preveč omejenih pooblastilih učiteljev in ravnatelja ter v izredni zbirokratiziranosti vzgojnega delovanja.«
»Učitelje ozaveščamo o tem, kako pomembna je njihova funkcija. Učitelji so tudi sami v vojni, skušamo tudi njim nekaj dati, jih spodbuditi, da govorijo o svojih težavah in da oni potem igrajo vlogo psihosocialnega pomočnika otrokom v razredu.«
»Pomembno mi je, da dijaki vidijo, da sem samo človek, da nisem popoln učitelj, da moje znanje ni v vseh vidikih maksimalno in imam ogromno prostora, da se doizobrazim in najdem neko novo področje.«
»Predvsem se mi zdi pomembno, da dijakom učitelj prisluhne, da mogoče vidi, kaj so njihovi interesi, da tudi pokaže svojo človeško plat in da najdemo skupni imenovalec.«
»Na drugi strani je to dokaz, da jim je v šoli lepo in da je poklic učitelja veliko več kot samo poučevanje.«
»Pomagajmo učiteljem in vzgojiteljem, da bo delo varno.«
»Ampak bistvo je, da so otroci v šoli, da so znova skupaj, da so med prijatelji, z učitelji. Moram reči, da se zelo veselimo tega.«
»Starši, ki niso kompetentni v teh primerih, v podrobnosti analizirajo delo učiteljev, izvajajo pritiske, kričijo na učitelje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju